SINAR KEBANGKITAN

Sinar merupakan satu dari kebangkitan untuk pemuda pemudi atau lebih mudah digelar SYABAB..bukan bertujuan untuk berkata kepada sesiapa namun untuk ingatan kepada diri sendiri dan sahabat yang sering terleka dan lalai dengan perkara yang bukan-bukan.Kerana di tangan merekalah letaknya kepimpinan akan datang,jika elok masa kini maka eloklah akan datang.Namun bukan mudah mereka diumpamakan kain putih yang mana perlu dicorak.dengan warna yang cantik dan molek dipandang.Begitu juga seperti syabab mereka perlu dimasak dengan pengalaman dan disuap dengan ilmu agar dapat menghasilkan kepimpinan yang mantap dan membentuk sesebuah kejayaan sebuah negara.
Mungkin seorang pemuda tidak mengerti kesan yang membawa petunjuk,Sedang terbitnya matahari membawa cahaya terang.(Syair Imam Ahmad bin Hanbal)

Sunday, December 19, 2010

erm..sekali dapat beautiful blogger award da.....










بِسْمِ اللهِ الرَّحْمـنِ الرَّحِيْمِ

erm......Assalamualaikum..semua...hehe pertama sekali nak ucap terima kasih kepada Nur Shamimi Jamudin sebabnya memberi award..kepada blog yang tidak seberapa ini..erm sekali tengok dapat Beautiful Blogger award.....erm camner la boleh dapat ni,,,sedangkan kalo nak tahu,,blog ni dah la jarang nak di update,,kadang2 naik bersawang....hehe..pe2 pun terima kasih atas award ini...semoga sentiasa diberkati Allah :)

1 comment:

  1. selamat berkenalan wahai abangku yang diingati selalu. salam ilmu dan perjuangan .minta achik baca penulisan kakak dan kalo silap tolong perbetulkan wahai cikgu . syukran .

    ReplyDelete

Al-QURAN kitabku